Fuldokló diákot mentett meg egy tanítónő Földváron
Életet mentett egy pedagógus a Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskolában – két nappal azután, hogy elsősegélytanfolyamon vett részt.
Életet mentett egy pedagógus a Papp Bertalan Ószőlői Általános Iskolában – két nappal azután, hogy elsősegélytanfolyamon vett részt.
Robbanás történt szerdán a Krím félszigeten lévő Kercs városának műszaki szakiskolájában, az első információk alapján tízen életüket vesztették, és mintegy ötvenen megsebesültek.
Miután elesett az iskolában, sürgősségiről hazaküldték az ötödikes kisfiút, másnap reggel összeesett, és meghalt.
Munkálatok közben megsérült egy gázvezeték az érdi Túr utcában; a baleset közelében lévő iskolát ki kellett üríteni, a tanárok mellett 200 gyereket kísértek biztonságos helyre - mondta Csámpai Attila, a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője csütörtökön az MTI-nek.
Két diákot szállítottak kórházba a csepeli Jedlik Ányos Gimnáziumból, ahol egy ablak rájuk zuhant.
"A Klebelsberg Központ sajnálattal vette tudomásul, hogy egyesek csúsztatásokkal a csepeli Jedlik Ányos Gimnáziumban történt tanulói balesetből is pártpolitikai ügyet kívánnak kreálni" - reagáltak közleményben a csepeli esetre.
Rázuhant egy ablak a csepeli Jedlik Ányos Gimnáziumban két diákra - írja az atv.hu.
Személygépkocsi hajtott bele kedden egy ausztráliai iskola melléképületébe, és halálra gázolt két gyereket, 23-nak pedig sérüléseket okozott - közölte a rendőrség. A hatóságok nem gyanakszanak szándékosságra.
Kiesett egy lány a Szent Imre Gimnázium harmadik emeletéről az atv.hu információi szerint.
Életveszélyes sérülésekkel szállítottak kórházba egy tanárnőt Baján, aki az átépítés alatt álló iskolai lift aknájába...
Súlyos, életveszélyes fejsérülést szenvedett az a 14 éves békéscsabai fiú, akire pénteken az iskolaudvaron rádőlt egy...
A magyar felsőoktatás-politika évről évre sikerként könyveli el, hogy nagyjából az elmúlt három évben jelentősen nőtt a magyar egyetemekre jelentkezők és felvettek száma. Arról viszont nincsenek statisztikák, hogy a felvettek közül végül ténylegesen hányan iratkoznak be és kezdik el a tanulmányaikat a magyar intézményekben. A meglévő adatok viszont azt mutatják; gyakran épp a legtehetségesebb diákok azok, akik nem itthon folytatják.